Категорії

Міндоходівці Середино-Буди провели зустріч з платниками

Нещодавно відбулася зустріч заступника начальника інспекції – начальника Середино-Будського відділення Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області Новик Галини Василівни з платниками податків. Головним питанням, яке розглядалося на зустрічі було сплата земельного податку фізичними особами, особливо пенсійного віку. 

В ході зустрічі було зазначено, що платниками земельного податку є, зокрема, власники земельних ділянок та землекористувачі, а об'єктами оподаткування - земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні. Відповідно до норм Податкового кодексу від сплати земельного податку звільняються, пенсіонери за віком. Отже, громадянин, який вийшов на пенсію за віком на пільгових умовах має право на пільгу щодо сплати земельного податку лише після досягнення ним пенсійного віку та право власності яких на земельні ділянки посвідчено належними документами та даними державного земельного кадастру. Разом з цим, громадянин для отримання пільги щодо сплати земельного податку має подати за місцезнаходженням земельної ділянки заяву про надання пільги та документи, що посвідчують право такої особи на пільгу.

Наприкінці зустрічі посадовець підкреслила, що керівництво відділення завжди відкрите для конструктивного діалогу з платниками податків та готове спільно вирішувати проблемні питання, що виникають у підприємців.

 

Ключ до комфортного бізнесу

 

Міністерство доходів і зборів України системно працює над спрощенням процедур та часу для сплати податків. Зменшення документації, скорочення звітності, прискорення формальностей, розвиток електронних сервісів – все це дозволяє платникові економити час і, відповідно, робить умови роботи бізнесу в Україні більш комфортними.

 Отримання електронного ключа цифрового підпису сприятиме залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Адже наявність цифрового підпису дає можливість скористатися он-лайновими сервісами Міндоходів.  Популярність послуги серед платників експерті Міндоходів пов’язують із зручністю сервісу, який дозволяє підприємцю не з’являтися в інспекції навіть раз на квартал для подання звітності, а відправляти документи через Інтернет. Інформація надійно захищена та зашифрована. Це 100% захист від несанкціонованих переглядів та втручань. Ніхто, окрім платника податків та податкового органу, не має доступу до даних звітності.   

Для зручності та комфортності платників щодо отримання безкоштовних ключів електронного цифрового підпису в Шосткинській ОДПІ ГУ Міндоходіву Сумській області  працює відділ реєстрації користувачів при Головному управлінні Міндоходів у Сумській області «Центру сертифікації ключів ІДД  Міндоходів», який  знаходиться за адресою: м. Шостка, вул. Комуністична буд. 2, І поверх, консультації по тел:  2-35-03.

 

 

 

 

Завітайте до Міндоходівців Середино-Буди для звірки

даних по податку на нерухоме майно

 

Середино-Будське відділення Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області повідомляє, що набрав чинності наказ Міністерства доходів і зборів України від 26.09.2013р. № 508, яким  затверджено порядок звірки інформації про об’єкти  нерухомості  фізичних осіб з даними Міндоходів.

Платникам податку рекомендується використати своє право та звернутися  з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; розміру житлової площі об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку.

Після проведення такої звірки орган Міндоходів за місцем проживання (реєстрації) фізособи проводить звірку з даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. У разі виявлення розбіжностей між даними наданими фізичними особами і даними Держреєстру  відповідні відомості вносяться  в систему "Податковий блок".

Шановні платники податків, звірка проводиться в термін до 31 грудня 2013 року на підставі  документів про право власності на об'єкти житлової нерухомості, про житлову площу таких об'єктів та за наявності документів, що посвідчують особу власника.

           

 

Міндоходівці продовжили реєстрацію

«старих» КОРО та РК до 31 грудня 2013 року

 

Середино-Будське відділення Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області  повідомляє, що порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 р. №417 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», зокрема, нові форми книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки.

Суб’єкти господарювання, які зареєстрували книги обліку розрахункових операцій та розрахункові книжки відповідно до «Про затвердження нормативно-правових актів до Закону «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі громадського харчування та послуг» продовжують ведення таких книг

Міністерство доходів і зборів України не заперечує суб’єктам господарювання в наявності, яких є залишки КОРО та блоків РК попередніх форм  затверджених наказом ДПА України від 01.12.2000 р. №614  здійснення реєстрації КОРО та РК попередніх форм у термін до 31.12.2013 року

                          

 

 

 

Нові правила заповнення платіжних документів у разі сплати бюджетних платежів

 

            Середино-Будське відділення Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області повідомляє, що  наказом від 22.10.2013р. №609 затверджено Порядок заповнення документів на переказ у  разі сплати податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів.

            Втім, зважаючи на важливість та актуальність теми повідомляємо найсуттєвіші відмінності від порядку заповнення платіжних банківських документів на  сплату ЄСВ згідно з вимогами наказу Міністерства фінансів України від 07.07.2012р. № 817. Найважливішими новаціями у процедурі заповнення платіжних документів на переказ  коштів у разі сплати бюджетних платежів є зміна алгоритму заповнення поля „Призначення платежу”, а  саме – у полі №3. Раніше у ньому вказувалися реквізити лише в разі сплати зобов’язань за третіх осіб,  відтепер, в полі № 3 вказується один з реквізитів:

             - код ЄДРПОУ платника податку (у разі здійснення юридичною особою сплати за

 відокремлений підрозділ друкується код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така  сплата);

            •реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізособи або серія та номер

 паспорта громадянина України (у разі відмови від реєстраційного номера);

            • реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється Міндоходів.

            Список кодів видів сплати також зазнав змін. Хоч й найбільш використовувані коди не  змінилися, до списку додано нові коди за митними платежами (код 350-359), за податками і зборами  (коди 128 та 160), що застосовуються при сплаті грошових зобов’язань, визначених за результатами  перевірок. При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками. При наявності будь-яких пробілів (наприклад, між ";" та "ЄСВ") документ на переказ приймається до виконання, але при цьому гроші автоматично зараховуються в якості сплати податків,  зборів, єдиного внеску (код 101), незалежно від коду, зазначеного в платіжці.

 

 Завжди в полі зору  Міндоходівців

 

            Виплата тіньових доходів завжди була актуальним питанням. На сьогоднішній день дане явище відбувається у великих масштабах. Але інколи ситуації бувають парадоксальними. Наприклад, людина отримує пропозицію вигідного для неї заробітку. Але умовою є те, що більшу частину зарплати працівник отримуватиме із так званої «чорної каси», тобто ці не обліковані доходи ніде не відобразяться, а перед контролюючими органами працедавець звітуватиме немов би працівник отримує мінімальну зарплату. І людина відразу погоджується на такі привабливі умови, і все її влаштовує до ПЕВНОГО моменту.

            Звертаючись за кредитом до банку та за нарахуванням і виплатою пенсії, лікарняних громадянин стикається з масою «АЛЕ». По-перше, банк відмовляє в кредиті, оскільки тієї мінімальної зарплати не достатньо для його отримання, по-друге, держава нараховує мінімальну пенсію та допомогу, на які дуже тяжко прожити. Постає питання: ЧОМУ, адже отримували пристойну зарплату? Саме тоді людина звертається до податкової, пенсійного фонду, фонду соціального страхування з інформацією, що її ошукали, виплачували більшу зарплату.             Коли людина приймає рішення, вона завжди повинна врахувати всі ризики. Ця ситуація не виняток.

            Шановні роботодавці! Будьте соціально відповідальні! Поставтесь з шаною до своїх працівників, забезпечте реалізацію гарантій оплати їх праці! Пам’ятайте – виплата зарплати на рівні мінімальної, або ж виплата її “в конвертах” це великий мінус для Вашого іміджу!

Ми хочемо, щоб кожен громадянин усвідомив проблему отримання «конвертної» зарплати.

 

 

На дії податкових інспекторів на Сумщині не скаржаться

 

Жодної скарги на корупційні дії працівників податкових інспекцій

 на «Пульс» не надійшло

 

Начальник Головного управління Міндоходів у Сумській області Олександр Семченко закликає бізнес не мовчати, а одразу повідомляти про випадки прояву корупції з боку працівників органів доходів і зборів на телефонну лінію «Пульсу» (044) 284-00-07.

– Коли я чую від окремих осіб, проте що в Сумській області впливають на бізнес корупційні ризики, мене як керівника відомства такі факти просто обурюють, – говорить Олександр Семченко.

Ми щодня моніторимо ситуацію в режимі он-лайн, яка надходить безпосередньо до Міністерства доходів і зборів України, і коли хтось із підприємців звертається на телефонну лінію «Пульсу», співробітники Міндоходів Сумщини миттєво реагують. Крім того, ми звітуємо про вирішення проблеми особисто Міністру доходів і зборів України Олександру Клименку.

Жодна інформація про неправомірні дії наших співробітників не залишиться без уваги, тому закликаю підприємців не мовчати, - говорить очільник сумських міндоходівців.

З початку року на сервіс «Пульс» надійшло 44 запити на податкову тематику і 37 на митну. Цьогорічним досягненням вважаємо відсутність скарг на корупційні дії працівників податкових інспекцій Головного управління Міндоходів у Сумській області.   

            Олександр Семченко також повідомив, що в питанні протидії корупції Міндоходів активно співпрацює з органами прокуратури, а також ініціює власні внутрішні розслідування фактів перевищення посадових повноважень. 58 осіб притягнуто до відповідальності, 6 осіб звільнено", - повідомив начальник Головного управління.

Він звернув увагу, що у міністерстві розроблений Стратегічний план розвитку до 2018 року, який включає профілактику корупції, виявлення її фактів і жорстку реакцію на них.


***